Kurumsal

Amaç ve Hedeflerimiz

2023 YILI AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ
  • Hastane Hizmet Kalite Standart puanını  %90’in  üzerine çıkarmak.
  • Personel Memnuniyet oranını %70’in  üzerine yükseltmek
  • Ayaktan Hasta Memnuniyet Oranını ≥% 90. Acil Servis Hasta Memnuniyeti Oranını
  • ≥% 90 olarak gerçekleşmesini sağlamak
  • Kalite Yönetimi çalışmaları kapsamında çalışan bireysel görüş önerileri ve DÖF takiplerini otomasyon üzerinden gerçekleştirilmesini sağlamak.
  • Komiteleri kurmak ve düzenli olarak yılda 4 kez toplanmasını sağlamak
  • Sterilizasyon hizmet alımı yapılmakta olup birimde oluşan uygunsuzlukların takibinin yapılmasını sağlamak
  • Sağlıklı çalışma yaşamı adına Sağlık Taraması Yapılan Personel Oranını Hedef Değer  %100 olarak gerçekleştirilmesini sağlamak.
  • Enfeksiyon Kontrol önlemleri ve çalışan güvenliği kapsamında meydana gelebilecek

     personel delici kesici alet yaralanmalarını % 2’in altında tutmak ve oluşan olaylar vesonrasında taramaların %100 olmasını sağlamak ve SGK bildirimlerinin yapılmasını sağlamak

  • Planlanan Eğitimlerin Gerçekleşme Oranı Hedef  Değer >%90  ve üzerinde tutma
  • Personelin Eğitimlere Katılma Oranı  Hedef  Değer >%90 ve üzerinde tutma
  • Hastanemize yeni başlayan tüm personele genel uyum eğitimi ve bölüm uyum eğitiminin tamamlanmasını sağlamak
  • Acil Durum Afet Yönetimi  kapsamında tesis, tahliye ve yangın tatbikatlarının en az yılda bir kez  aktif şekilde uygulanmasını sağlamak.
  • Radyasyon Güvenliği Sağlıkta Kalite Standartları bölüm puanını % 90 ve üzerinde tutmak
  • Laboratuvar Birimi Sağlıkta Kalite Standartları bölüm puanını % 90 ve üzerinde tutmak
  • Acil Servis Sağlıkta Kalite Standartları bölüm puanını % 90 ve üzerinde tutmak
  • Tesis Güvenliği Sağlıkta Kalite Standartları bölüm puanını % 90 ve üzerinde tutmak
  • Sağlıkta Kalite Standartları İlaç Yönetimi bölüm puanını % 90 üzerinde tutmak
  • Sağlıklı çalışma yaşamı Kalite Standartları bölüm puanını % 90 ve üzerinde tutmak
  • Bina turlarını aktif hale getirmek ve yılda 4 kez toplanmasını sağlamak
  • Hastane personelinin SKS konusunda bilgi sahibi olmasını sağlamak
  • Hastanemizde verilen hizmetlerin en iyi seviyeye getirilmesini sağlamak
  • Hastanemizde sunulan her türlü sağlık hizmetinin, hasta memnuniyetini sağlayacak  şekilde verilmesini sağlamak.
  • Hastanenin elektrik doğalgaz tüketiminde tasarruf sağlamak.
  • Hastanenin görsel alanlarını modernize etmek
  •  Takip edilen  göstergelerin %100 ‘ün hedef değerde olmasını sağlamak
  • Sağlık çalışanlarına yönelik mesleki sertifikasyon sayısını arttırmak
  • Saf su örneklerinde mikrobiyolojik analizlerin zamanında yapılma oranını %100 de tutmak
  • Hemodiyaliz Hastalarında Kt/V Veya Urr Değeri 1,2’den Düşük Olan Hasta Oranı %10’un Altında Tutmak
  • Acil servisin fiziki imkanlarını daha kullanışlı hale getirmek
  • CPR eğitimlerine Acil Servis Sağlık Çalışanlarının %100’ünün  katılımını sağlamak.
  • Bölümlerde kişisel koruyucu ekipman kullanım oranını %100 oranında artırmak için tüm personele eğitim vermek
  • Tekrar edilen çekim oranını %2’nin altında tutmak
  • Kaybolan numune oranını %1 ‘rın altında tutmak
  • Klinik laboratuvar testlerinde reddedilen numune oranını %1 ‘in altında tutmak
  • Hasta düşmelerinde bakım kaynaklı hataları % 3’in altında tutmak
  • El hijyeni uyum oranının %85 in üzerinde olmasını sağlamak
  • Sterilazasyon ünitesinde Biyolojik indikatör,kimyasal indikatör ve vakum kaçak testi yapılması sağlamak
  • Konsültasyon hekimin acil servise ulaşma süresinin 30 dk altında kalmasını sağlamak  ve konsültasyon hekimlerin acile ulaşma sürelerini aylık olarak kontrol etmeyi sağlamak
  • Acil serviste ortalama müşahede süresinin 2 saat ve altında olmasını sağlamak
  •  Acil servisten hasta sevk oranının %3 ün altında olmasını sağlamak
  • Revize edilecek dökümanların %100’nü güncellenmesini sağlamak
  • Sistem üzerinden dökümanlara ulaşım oranın %100 olmasını sağlamak
  • Acil durum ve afet planında ki eksikliklerin tamamlanarak  planın onaylanmasını sağlamak
  • Hastanemizde Çalışan personelin %100 ‘üne bilgi güvenliği sözleşmesi imzalatmak
  • Laboratuvar test rehberinden tüm personelin bilgi sahibi olmasını sağlamak
  • Hemodiyaliz hastalarının birimde kaldığı süre içerisinde daha konforlu şartların elde edilmesini sağlamak
  • Bilgi yönetiminde sağlık net veri gönderimi oranını %90 ve üzerinde tutmak.
  • Atıkların uygun koşullarda toplanması ve gerekli ayrıştırmanın personel tarafından yapılmasını sağlamak